tornar

 

     XXV TROFEU FEDERACIÓ ESPANYOLA 70/70

    classificacions generals i lliga catalana FCTA

La Representació de Finques Olesa participen en dos fronts competitius, a Olesa  XXV Trofeu Federació Espanyola i al Castell de Montjuïc el Ciutat de Barcelona on Reche es segon.

A Olesa, el dissabte amb el vent com visitant imprevist,  va tenir una bona participació  on l'olesà Joan Valls amb 624 punts en arc recorvat assolia la primera posició. Altres olesans,  JL. Amador aconseguia 545 punts, Francesc Sánchez 525,   Sergio Llamas 472 i Eugeni Pérez 480. El júnior David González va sumar 559 punts aconseguint la primera plaça. El cadet Roger Castillo 461. El debutant Pol Junyent a la categoria infantil  demostra la seva evolució en tant sol poc mesos de dedicació i fa un total a les distancies de 50 i 30 metres de 432 punts. Categoria Aleví Miquel Corderroure no va tenir el seu dia i aconseguia 483 punts. El benjamí Pasqual Carbonell 286 es situava a la segona posició. Manel Souto que  va participar a Lleida assolia la bona marca 557 punts,

En arc compost destacar als olesans Manel Hurtado 679, Martí López 659,  Basili Garcia 640 i Francesc Castillo 627.

Per altre banda al Ciutat de Barcelona, Josep Reche al rànking general es situa segon amb 639 punts (315-324). A les rondes de classificació en la final es van trobar els arquers més forts que van tenir una ajustada i digna final que el francés Fiton Jerone guanyava per 106-103. Referent a Joan Valls que sumava a la fase previa 626 punts, va caure a la primera ronda davant el gironí Morillas, 5è Lluís Franquesa 581 i Marta Vilalta 536. Els tres olesans Reche, Valls i Franquesa, al ser el tres primers catalans classificats formaran part de la selecció catalana que s'enfrontarà en el Catalunya-Llenguadoc

Aquesta setmana viatgen cap a Vitòria dos olesans JL. Amador i Eugeni Pérez, que participen al campionat d'Espanya de veterans.