tornar

 

CAMPIONAT D’ESPANYA ABSOLUT I JÚNIOR DE SALA

Maria Reche es subcampiona d'Espanya junior a Vitoria  on es va celebrar el campionat d'Espanya absolut i júnior, al caure derrotada en la final  davant Marian de la Osa - Madrid - en una final d'infart molt emocionant. Després d'empatar a 107 punts en les 12 fletxes, es fa un llançament de desempat, les dues arqueres fan un 9. Al segon desempat la madrilenya fa un 10 i la nostra campiona Maria Reche acaba amb un 7 que li dona la medalla d'argent. FELICITATS MARIA!.

Maria Reche  va acabar sisena a la fase de classificació júnior. A la primera sèrie va estar encertada fins l'ultimés fletxes que va fer un nul sumant 248 punts. A la segona sèrie l'olesana es va refer i aconseguia 266 punts que es la seva millor marca en 30 fletxes i els 514 punts la situa a la sisena posició de la general. A les rondes eliminatòries a 1/4 de final Maria lluità  amb Magalí. Foulon - Balears- la superioritat de Maria va ser clara 103-91. A semifinals va lluitar amb Beatriz Cabrero, també de Balears, en una semifinal molt disputada amb triomf de l'olesana per un competit 109-106. La gran final va ser d'infart, tot i la curta experiència de Maria va demostrar tenir molt de control i concentració si tenim en compta que Maria Reche es arquera cadet de segon any i en la final es va enfrontar a Marian que es arquera de segon any junior.

D'altra banda,  el nostre abanderat Josep Reche, no ha pogut competir degut als forts dolor que va tenir la nit anterior amb problemes d'un còlic de ronyons. Després dels antibiòtics i suero es troba be, però no ha pogut participar al campionat on Reche era un dels favorits per la lluita al podi.