tornar

CAMPIONAT D’EUROPA DE SALA PARAOLÍMPIC

 

Francesc Sánchez que a la jornada inaugural acaba 9è  a fer  527 punts a les dues series (253-274) al Campionat d’Europa de Sala que es celebra a la localitat de Zandhoven situada a la regió d’Amberes, al nord del país belga.

En les rondes eliminatòries Siscu perd amb ucrainés KOPIY Yuriy en 1/8 de final per tan sol un punt 155-156 que deixa al nostre arquer a les portes de quarts de final. Demà Siscu competirà amb la selecció espanyola conjuntament amb Candelas i Marin per poder pujar al podi.

Manuel Candelas acaba 5è en cadires de rodes amb 540 punts i JM, Marín 7è amb 519. En arc compost Ramón Pérez  2n amb 572 punts. M. Carmen Rubio 557 i Anne Miren Alberdi 478 punts.

L’equip nacional en arc recorbat estarà composat amb: valencià Manuel Candelas, l’andalús Juan Manuel Marín i el català Francesc Sánchez.  En arc compost Ramón Pérez, Castella la Manxa, Carmen Rubio (Navarra) i Ane Miren Alberdi

 

  Siscu compitiendo en Suances Santander

                                                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tornar